NYT TILTAG                                                                                                                                                       Den 14. juni 2023

Omkring 1. september 2023 udgiver vi en særudgave af Patientavisen - en 36 siders avis om forebyggelse, der udkommer til ca. 1 million læsere i hele landet.

Formålet er at oplyse om, hvordan enhver borger kan gøre sit til at holde sig rask og dermed lette presset på vores hårdt belastede sundhedsvæsen.

Vi interviewer en række eksperter, vi kommer med gode og anvendelige råd og formidler ny og gammel viden. Sundhedsministeren, de sundhedspolitiske ordførere, regionsformændene og en lang række eksperter får alle mulighed for at komme til orde med deres bud på en bedre og mere virksom forebyggelse

Avisen beskæftiger sig bl.a. med de såkaldte KRAM-faktorer: Kost – Rygning – Alkohol og Motion. Men der kommer også artikler om støj, søvn, ensomhed og mentalt velvære, der alle er vigtige elementer i en god forebyggelsesindsats.

Avisen indeholder også annoncer, for det er selvsagt ikke gratis at udgive en sådan avis i så stort et oplag. Hvis du har interesse i at annoncere i avisen, så kontakt os endelig.

Skriv til forebyggelsesavisen@patientforeningen.dk eller ring på telefon 60 39 39 99 for mere detaljeret annoncørinformation, priser mv.

#forebyggelse #ssundhed #dkpol #sundheddk #patientforeningen

Rishøjvej 2, 5672 Broby - Telefon 60 39 39 99 - man-fredag kl. 13.00 -20.00