Gå-hjem-møde på Christiansborg om Patientrettigheder- og valgmuligheder

Patientforeningen inviterer onsdag den 17. august til et gå-hjem-møde om patientrettigheder- og valgmuligheder.

Deltag i diskussionen med bl.a. sundhedspolitisk ordfører May-Britt Kattrup, der er medlem af Folketinget for Liberal Alliance.

Mange patienter oplever mødet med sundhedssystemet, som et nødvendigt onde med ingen rettigheder og få valgmuligheder. Flere patienter oplever, at de primært får den forventede omsorg, når deres sygdom har et forskningspotentiale.

På gå-hjem-mødet vil der være fokus på følgende spørgsmål:

Hvordan får vi gjort patienterne opmærksom på deres rettigheder og valgmuligheder?
Hvordan får vi øget sundhedssystemets interesse for en patient / kundeorienteret tilgang?

Se programmet her