Patientforeningen inviterer til gå-hjem-møde med Peder Hvelplund fra Enhedslisten

Program for gå-hjem-møde på Christiansborg onsdag den 9. november 2016, kl. 16.00-18.00

(Vigtigt af sikkerhedsmæssige hensyn mødes vi ved indgangen kl. 15.30)

Patientforeningen inviterer til et gå-hjem-møde med Peder Hvelplund, der er medlem af Folketinget for Enhedslisten.

Peder Hvelplund er sundheds- og psykiatriordfører samt medlem af Folketingets Sundheds- og ældreudvalg og er stedfortræder for Stine Brix, der er på barsel.

Peder Hvelplund er uddannet pædagog og arbejder som opsøgende medarbejder, med psykisk syge misbrugere. Vi ser derfor frem til at høre om Peder Hvelplunds oplevelser i spændingsfeltet mellem politik og praksis.

15.30 Ankomst, sikkerhedstjek og kaffe

16.00 Velkomst v/ Niels Jørgen Langkilde, Formand for Patientforeningen

16.05 Peder Hvelplund: Sundhedspolitik og praksis - oplæg og efterfølgende debat

18.00 Tak for i dag

Mødet er gratis og åbent for alle interesserede.

Mødeleder: Anders Vestergaard, Direktør for Patientforeningen.

Tilmelding til Anders Vestergaard på av@patientforeningen.dk, som også besvarer evt. spørgsmål.