Sundhedspolitikken netop nu - Gå-hjem-møde med Flemming Møller Mortensen, MF (A)

Flemming Møller Mortensen: Sundhedspolitikken netop nu

Program for gå-hjem-møde tirsdag den 5. september 2017, kl. 16.30-18.00 på Christiansborg i lokale S-090

Vigtigt – af sikkerhedsmæssige hensyn mødes vi ved indgangen kl. 16.00.

Patientforeningen inviterer til et gå-hjem-møde med Flemming Møller Mortensen, MF (A) sundhedspolitisk ordfører samt næstformand for Folketingets Sundheds- og ældreudvalg.

Flemming Møller Mortensen er en af de erfarne ordførere på sundhedsområdet og et godt bud på en kommende sundhedsminister.

16.00 Ankomst, sikkerhedstjek og kaffe

16.30 Velkomst v/ Nicolaj Bang, Formand for Patientforeningen

16.35 Flemming Møller Mortensen: Sundhedspolitikken netop nu - oplæg og efterfølgende debat

18.00 Tak for i dag

Mødet er gratis og åbent for alle interesserede.

Mødeleder: Anders Vestergaard, Direktør for Patientforeningen.

Tilmelding til Anders Vestergaard på av@patientforeningen.dk, som også besvarer evt. spørgsmål.