​VI MANGLER DIN HJÆLP ….. for at forbedre sundhedsvæsenet!​

VI MANGLER DIN HJÆLP …..

for at forbedre sundhedsvæsenet!

Har du oplevet problemer med indkaldelse, tider, opfølgning og at personalet ikke kan skabe sig overblik over dit patientforløb når du har haft brug for vort sundhedsvæsen?

Vil du være med til at forbedre dette og få et bedre sundhedsvæsen?

HVIS JA, så mangler vi din støtte.

Vi er en Facebookgruppe bestående af blandt andet patienter og medarbejdere, der gerne vil sikre at vort sundhedsvæsen fungerer. Det gør det ikke nu. Blandt andet fordi Sundhedsplatformen på Sjælland aldrig vil komme til at virke godt nok. Den er bygget til at udskrive regninger i et amerikansk sundhedsvæsen, og derfor er oversættelsen til danske forhold meget sværere end nogen havde forestillet sig. Dette bevirker, at vi vil vedblive at poste penge ind i et system, der aldrig vil fungerer optimalt.

Vi har brug for din historie. Venligst kontakt os hurtigst muligt, så vi sammen kan få politikerne i tale før valget.

På vegne af Foreningen ”Sundhedsplatformen – Nej tak”,

Psykolog og formand Flemming Rasmussen.

Flebras@gmail.com