Hos Patientforeningen tilbyder vi vores medlemmer nedenstående medlemsfordele. Vi arbejder hele tiden på at udvide antallet af medlemsfordele, som vi kan tilbyde:

• Medlemsrådgivning

Som medlem er du altid velkommen til at kontakte os for rådgivning. Hvis du ikke får fat i os umiddelbart på telefonen​, så er det fordi vi er i møder eller taler med andre medlemmer. Du kan så skrive en mail til os på medlem@patientforeningen.dk, så kontakter vi dig på mail eller telefon.

• Juridisk vurdering

Som medlem har du mulighed for at få en juridisk vurdering af din sag inden en evt. klagesag. Som juridisk samarbejdspartner har vi et af Danmarks største advokatfirmaer, et firma med meget stor erfaring inden for patientklagesager.  Hvis du efter den juridiske vurdering ønsker at gå videre med sagen aftaler du honorar mv. direkte med advokatfirmaet

• Medlemsmøder og nyhedsbreve

​          Vi udsender årligt et antal nyhedsbreve omhandlende møder, medlemsfordele, debatindlæg,

politiske mærkesager, vigtige datoer og aktuelle sundhedspolitiske tiltag.

Vi holder årligt et antal lokale møder hvor vi inviterer eksperter inden for sundhed og politik til

at fortælle om aktuelle emner.

• Sundhedsforsikring

Som medlem har du mulighed for at oprette en sundhedsforsikring på favorable vilkår via et af de         store danske forsikringsselskaber. Du kan også få dine børn, dine ansattes ægtefælle/samlever og         deres børn omfattet af forsikringen. Der skal ikke indgives helbredsoplysninger, og dækningen er           langt mere omfattende end lignende forsikringstilbud. For forsikringer er det fyldte 70. år øvre

grænse.

Årlig præmie 2019