Patientforeningen tilbyder i en begrænset periode 25% rabat på bestselleren ”At være dødelig”.

I denne banebrydende internationale bestseller sætter den amerikanske kirurg Atul Gawande frygtløst sin egen profession under lup og argumenterer for, at livskvalitet, og ikke kun livsforlængelse, bør være målet, man stræber efter for patienter såvel som pårørende.

AT VÆRE DØDELIG er fyldt med øjneåbnende forskninger, epokegørende pointer og medrivende fortællinger, og bogen slår fast, at lægevidenskaben kan give os ikke bare et godt liv, men også en værdig død.

Bogen er oversat til 25 sprog og har solgt over 700.000 eksemplarer alene i Nordamerika.

“Gawande er en mesterlig fortæller og en gudsbenådet formidler. Det er en bog om livet og døden og derfor en bog for alle.”

Jacob Birkler, formand for Det Etiske Råd, i bogens forord.​

Bogen kan købes med 25% rabat her

Send en mail til medlem@patientforeningen.dk

for at modtage en rabatkode.