Høringssvar fra Patientforeningen​

I Patientforeningen benytter vi enhver lejlighed til, at påvirke de politiske beslutningsprocesser med det mål, at gøre livet nemmere og mere behageligt for patienter og pårørende.

Ud over at holde medlemsmøder med de ansvarlige politikere, indsender vi høringssvar.

2016​

Høringssvar om Bekendtgørelse om håndtering af infektioner - nov. 2016

Høringssvar vedr. Forslag til lov om ændring af sundhedsloven (justering af takster for somatiske færdigbehandlingsdage) - sept. 2016​

Høringssvar til lovforslag om regionernes finansiering - sept. 2016